Pagini

sâmbătă, 18 aprilie 2015

Recomandarea de week-end - The Croods



   Astăzi am dat iama în raftul cu desene animate şi m-am reîntâlnit cu "excentrica" familie Croods.
   I-aţi cunoscut? 
   Hmmmm, atunci să-i prezint: Grug (tatăl), Ugga (mama), Gran (bunica), Eep (fiica adolescentă), Thunk şi Sandy (cei doi fraţi mai mici) şi Guy (în viziunea lui Grug: intrusul, băiatul deştept).


   Da, da, aţi văzut bine, ei sunt. Nu-i aşa că sunt fantastici?
  Felicit echipa DreamWorks pentru felul în care dincolo de o poveste plină de aventuri şi amuzament, punctează foarte bine anumite aspecte.
   Grug este şeful familiei, un tată superprotector, regele regulilor şi nu în ultimul rând un ginere. :) "Of, Gran stai liniştită, în adâncul inimii Grug te iubeşte. Iar atunci când speră că...., nu te îngrijora, se preface, el nu-şi doreşte aşa ceva. Nu, nu!", Eep este fiica adolescentă, curajoasă, dar plictisită de "întunericul" peşterii, atrasă de lumină, de necunoscut. Viaţa, nu aş putea spune monotonă, li se schimbă în momentul în care îl cunosc pe Guy, tânărul care într-o seară la lumina focului le spune o poveste, povestea despre "Mâine". 
   Ce vor alege: întunericul, traiul în necunoaştere sau lumina, cunoaşterea?


  Dacă vreţi să vedeţi cum procurarea micului dejun este un sport extrem, cât de mult contează "împreună" atunci când îţi pasă şi povestea lui "Mâine", trebuie să vedeţi The Croods.  
  Mai că-mi doresc şi eu o curea aşa ca a lui Guy, o surioară aşa ca Sandy, să spun doar "eliberaţi copilul" atunci când vecinul se gândeşte că am nevoie de un concert cu melodii "atent alese" şi vreau şi eu floricele din acelea explozive. Da, dragii mei după ce vedeţi filmul nici măcar popcorn-ul nu va mai fi la fel.
   Dacă l-aţi văzut, foarte bine aţi făcut iar dacă nu: trebuie să-l vedeţi! 
  Taa-ta-taaaaaa (aceasta este replica lui Belt, "cureaua" dureros de dulce, nu-mi însuşesc niciun merit). :)
 

   Şi pentru că sunt nişte personaje superdraguţe deja au făcut şi prima lor reclamă. Nu, nu este o reclamă la mâncare, este vorba despre viteză şi adrenalină, o reclamă la Kia Carens.


   Aştept cu nerăbdare The Croods 2, programat pentru 22 decembrie 2017 (USA).

    Vizionare plăcută!

6 comentarii:

  1. Da, i-am cunoscut. A fost film foarte frumos, amuzant si distractiv. Nu stiam ca se pregateste si The Croods 2...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am aflat de curând, aştept cu nerăbdare să văd ce ne mai pregătesc. Mulţumesc pentru vizită.

      Ștergere
  2. Am văzut The Croods anul trecut şi mi-a plăcut faptul că a reuşit să mă destindă într-un mod neaşteptat!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, şi este minunat când se întâmplă aşa. Cele mai frumoase momente vin când te aştepţi cel mai puţin. Mulţumesc pentru vizită.

      Ștergere